info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om al onze klanten een goed product volgens afspraak te bezorgen. Soms gaat er helaas iets mis. Qua product of levering. We stellen het dan zeer op prijs als u ons hierover informeert door te mailen naar: info@naturalfencing.eu

Vermeld hierbij uw ordernummer voor een snelle afhandeling.
 

Mogelijke klacht + oplossing

Bevestigingsmateriaal is niet geleverd

Mist u het bevestigingsmateriaal bij uw geleverde rietmat(ten)? Pak dan de rietmat(ten) helemaal uit om goed te kunnen zoeken. Het bevestigingsmateriaal wordt namelijk met de rietmat in de folie verpakt. Negen van de tien keer wordt het bevestigingsmateriaal alsnog tijdens het uitpakken gevonden ?

Geen track and trace gekregen

Controleer voor de zekerheid ook de spamberichten binnen uw email. Het gebeurt soms dat de mail van het transportbedrijf hier binnenkomt.
 

Geschillencommissie

Klachten hebben we nog nooit niet opgelost, maar leidt het contact niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.